Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Miluji svou práci

Je to už více jak půlroku, co jsem si začal s jinou prací a nikdy jsem si nemyslel, že se mi stane i koníčkem.

A světe div se, vyhovuje všem. Jezdím totiž dodávkou a to mezinárodně. Naštěstí zvládám cca jeden a půl jazyka, takže snažší domluvení funguje. Chtěl bych se s vámi podělit o krásách, ale i problémech v této práci.

Ani ale nevím, kterou částí bych měl začít. Nejspíš začneme asi těmi problémy, protože se pak mohu uklidnit, když budu vyprávět o těch krásných věcech.
Největším nepřítelem je čas. Vše se táhne, než někam dojedete. Někdy je i problém najít si chvilku času na odpočinek očí a jindy zase dlouho čekáte, než vám kluci dispečeři něco najdou. Jistě, zase si člověk odpočine. Pak jsou tu záda, která se někdy bloknou. No a v neposlední řadě i počasí. Pokud je krásně, to se to jede, i při dešti, ale v zimě a mlhy...?? To jste našponovaný a koukáte, na kde co.

Za tu chvilku, co jezdím jsem si obzvláště zamiloval jednu destinaci a tou je Belgie. Ty krásné domy a i ti lidé, na pohodu. Ovšem nejvíce na pohodu jsou Italové s jejich maňánou. Přijede v 11hod a odjíždíte někdy i po půl třetí. Tak velké obědovky tam mají. Německo je zase neskutečně poseté hrady, ale neskutečně. A krásnými. Opravdu nádhera. U Frankfurtu se projíždí pod přistávacími rampami a když přistává letadlo, to vám je pocit. Zajímavé, že ne nebezpečný, ale božský. Holandsko, hlavně u moře, je spousta větrných elektráren a mostů přes řeky. Mostů otvíratelných pro lodě. V Belgii směrem na Francii potkáte spoustu zámků a také výtah pro lodní dopravu, krásné dílo. Na konec si nechávám Švýcarsko. To je tak nádherná země a ty přejezdy do Itálie. No krása. Hory, hory. A nebo třeba lázeňské Montreux, kde se promenádoval Chaplin.

Ano, tato práce se mi stala koníčkem, zábavou a rád bych, aby to tak zůstalo, co nejdéle. Snad...

 

Z cest

Montreux

 

Autor: Radoslav Outrata | sobota 15.2.2020 21:27 | karma článku: 16,03 | přečteno: 464x
  • Další články autora

Radoslav Outrata

Milagros a nebo Claire Fraser?

Bože, jak já jsem ji nenáviděl. A nejen ji, ale i její sestry. O čom, ne o kom, je řeč? Je to zelené, neustále brečí a měla skelný pohled. Jo jo, Esmeralda a jedna z jejích fanynek, moje maminka a o dovolené se přidala i babička.

10.7.2022 v 21:18 | Karma: 5,13 | Přečteno: 220x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Větší, než malé množství...

Byl jsem, jsem i možná budu tlustý. No a co. Začneme číselně. Měl jsem 135kg, zhubl jsem na 85kg a teď se držím na 100kg. Proč jsem přibral? Změna práce, víc času na jídlo. Tak a teď trochu normálního textu.

6.7.2022 v 18:28 | Karma: 10,35 | Přečteno: 323x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Krásný krátký život psí

Nejsem si jist, zda mě budou těšit tato slova vepsaná na tuto stránku, ale určitě vím, že už je to neúnosné a je možné, že moje já se brzo zhroutí. Slova budou i veselá i smutná, ale hlavně důležitá a určitě si jimi prošli jiní.

10.1.2022 v 21:39 | Karma: 18,52 | Přečteno: 375x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Pohádka o Vodňánkovi

Dobrý večer, ráno, nebo odpoledne milé děti. Skřítek Hajaja si pro vás připravil pohádku o nezbedném kuřátku.

25.2.2021 v 19:42 | Karma: 10,18 | Přečteno: 386x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Slunéčko z východu

"Nevím, nemám ani zdánííííí, počkej s nataženou dlaníííí". Mám ale pocit, že slunéčko sedmitečné je ale skutečně vyhlazováno tím východním.

23.2.2021 v 13:42 | Karma: 7,35 | Přečteno: 203x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  15:10

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Policie navrhla obžalovat za podvod dva rusínské aktivisty s vazbami na Zemana

26. dubna 2024  15:05

Policie navrhla obžalovat dva proputinovské rusínské aktivisty Mychajla Ťaska a Vasyla Džuhana z...

Nejdřív spor o Green Deal. Sliby politiků pak převrátila umělá inteligence

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Velitelé jsou svině, moji rotu zničili. Ukrajinci hasí průlom v Donbasu

26. dubna 2024  14:54

Premium Zatímco Rusové rozšiřují průnik kolem strategicky položeného městečka Očeretyne, Ukrajinci řeší,...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 656x
"Z hlediska globálního aspektu a spektrální mentality,

je zcela nerentabilní nad tímto problémem dále polemizovat"