Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Krásný krátký život psí

Nejsem si jist, zda mě budou těšit tato slova vepsaná na tuto stránku, ale určitě vím, že už je to neúnosné a je možné, že moje já se brzo zhroutí. Slova budou i veselá i smutná, ale hlavně důležitá a určitě si jimi prošli jiní.

"Jsem Barney, zlatonohý pejsek. Je mi čtyři a něco a mám pocit, že už u toho věku už zůstanu. Jsem totiž nemocný na ledvinky. Nějak nepracují. Moje hlavička mi ale říká, že si chci hrát, jenže moje tělíčko je zásadně proti. Je unavené, nic mě nebolí. Pamatuji si, jako by to bylo včera, kdy jsem své páníčky viděl, jak k nám přišli na zahradu a hladili mou maminku. Hned jsem k nim přiběhl. Jaké bylo ale zděšení, když jsem se najednou ocitl u nich v autě. Doslova mě ukradli. Potvory. Dlouho mi trvalo, než jsem pochopil, že si mě zamilovali. Mezitím jsem jim prováděl samé nesmysli. Některé jsem prováděl ještě nedávno. Hlavně, když jsem poprvé si dal žužo labužo, pod nějakým stromem. Panička se málem poblinkala a páníček měl kolíček na nose. No okamžitě jsem letěl do vany a vyplachovali celého kompletně. byl trošku nahnědlý. Pak už to bylo v pohoooděěě. Labužo mi chutnalo stejně, jen se to změnilo na kočičince. 

Také jsem poznal mé skoro sourozence, teda černé kokry. Teda je to vůbec korektní? Elisku (moc šikovná fenečka) a Dačka. Ten mě moc sice rád nemá, ale já jeho jo. Do toho přišli i dědečkové, babička a teta. Rád jezdím i za tetami do Loun. Celkově miluju jízdu autem, tulení, vyžadovaní škrabkání, míčků a hlavně pamlsků. Teď jsem sice odkázán na jogurty, ale viděl jsem Dobu ledovou a tam kryserce v nebi se objevili její pochutiny. Takže jsem v klidu.

Miluji výlety a chození. Kamkoliv a v podstatě i s kýmkoliv. Jsem vítací a vrtící tip. Nejkrásnější výlety jsou s těmi, kde jedeme na víkend s páníčky. Kam jdu já, jdou i oni. Krásně umí poslouchat. Umí někdy i fajně padat. Nejkrásnější výlet byl v Krumlově. To jsem se nachodil. A to vedro. Asi i spálené tlapečky. Ale naštěstí panička měla mastičky. Chladivé. Sice mi to nevonělo, ale pomohlo.

Podle mých lidiček jsem prý jedinečný. No jen si to představte. Srostlé dvě hrudní kostičky, srostlá tlapička a hlavně hlavička pořád nahoře. A hlavně vždycky, když se vykakám, se mi utírá zadeček. Nojo, jsem hýčkán. 

Mám a vlastně v nějaký den už i měl jsem krátký, ale krásný život. Byl jsem u svatby mých lidí, zažil jsem stěhování, hodné paní doktorky, Pamlsky, honění koček, povídat si s kamarádem přes plot. No jako bych tu byl do stáří. Říká se, že v nejlepším se má odejít a je  to jedno kdy. Proto nebuďte smutní, buďte veselý a vzpomínejte nejen na mě, ale i vy, co to čtete, na své první, druhé, třetí a další pejsky. My vás máme v srdíčku a budeme vás milovat, i kdybychom už nechodili. I když nám někdy jednu vlepíte. My víme, že to nemyslíte ve zlém."

- Člověk je bohem psa. Pes nezná nikoho jiného, nechápe nikoho jiného. Jeho celá psí duše se rozplývá v jeho bohu, všechny jeho síly jsou zasvěceny jeho službám.-

Autor: Radoslav Outrata | pondělí 10.1.2022 21:39 | karma článku: 18,52 | přečteno: 375x
  • Další články autora

Radoslav Outrata

Milagros a nebo Claire Fraser?

Bože, jak já jsem ji nenáviděl. A nejen ji, ale i její sestry. O čom, ne o kom, je řeč? Je to zelené, neustále brečí a měla skelný pohled. Jo jo, Esmeralda a jedna z jejích fanynek, moje maminka a o dovolené se přidala i babička.

10.7.2022 v 21:18 | Karma: 5,13 | Přečteno: 220x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Větší, než malé množství...

Byl jsem, jsem i možná budu tlustý. No a co. Začneme číselně. Měl jsem 135kg, zhubl jsem na 85kg a teď se držím na 100kg. Proč jsem přibral? Změna práce, víc času na jídlo. Tak a teď trochu normálního textu.

6.7.2022 v 18:28 | Karma: 10,35 | Přečteno: 323x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Pohádka o Vodňánkovi

Dobrý večer, ráno, nebo odpoledne milé děti. Skřítek Hajaja si pro vás připravil pohádku o nezbedném kuřátku.

25.2.2021 v 19:42 | Karma: 10,18 | Přečteno: 386x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Slunéčko z východu

"Nevím, nemám ani zdánííííí, počkej s nataženou dlaníííí". Mám ale pocit, že slunéčko sedmitečné je ale skutečně vyhlazováno tím východním.

23.2.2021 v 13:42 | Karma: 7,35 | Přečteno: 203x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Kolega, problem

V prvních dvou dílech Dodávkáře na cestách, jste se mohli dozvědět, jak jsme fungovali na začátku corony. No, to je sice zajímavé, ale nic to neříká o příbězích, které mezi námi vznikají.

20.2.2021 v 19:28 | Karma: 12,29 | Přečteno: 536x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

Prigožin se stal miláčkem ruských teenagerů, zaujal přesvědčením a vzdorem

28. dubna 2024  18:28

Deset měsíců poté, co vedl ozbrojenou vzpouru proti ruskému armádnímu velení, a osm měsíců poté, co...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 656x
"Z hlediska globálního aspektu a spektrální mentality,

je zcela nerentabilní nad tímto problémem dále polemizovat"