Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Větší, než malé množství...

Byl jsem, jsem i možná budu tlustý. No a co. Začneme číselně. Měl jsem 135kg, zhubl jsem na 85kg a teď se držím na 100kg. Proč jsem přibral? Změna práce, víc času na jídlo. Tak a teď trochu normálního textu.

Víte, my tlustí, bachratí, nemyslím tím nechutně bumbrlatí, jsme v pohodě. A to tak, že děsně. Zbytečně se nerozčílíme, maximálně na sebe, jak jsme bachratí, jsme vyřechtaní, jak prasátka a pak se smějí i ostatní, jak nám hopká pupík. Máme v sobě tolik lásky, protože ji nikdo nechce, tak jí dáváme přátelům, kteří nás berou takový, jací jsme. 

Jsou ale dny, kdy dokážeme být i smutní. Pokud je to velmi závažná věc, dokážeme se uzavřít, ale navenek jsme happy. S malým problémkem nemáme problém se svěřit. Asi tak. Prostě jako každý jiný. Né normální, jen jiný. Divný, co? A když jsem opravdu smutní, umíme moc papat. A hodně nezdravé věci. Dobře banán týdně taky.

Někdy nás bolí kolena, kyčle, a jiné části těla. Víme proč, nebojte se. Někteří z nás chtějí se sebou opravdu něco udělat. Horší je, když se člověk snaží a na svém těle zpočátku nevidí žádnou změnu, vzdá to. Nebo když shodí prvních 10kg, což jde velmi rychle a najednou zjistí, že 2kg neshodí ani za 14dní, vzdá to. Musí se vydržet. Jde chudnout i se štítnou žlázou, samozřejmě po úpravě jídelníčku. Je to těžké, dře to, ale jde to.

Byl jsem, jsem i možná opět budu tlustý, ale vím, že jde vždy zhubnout. A je to nesmysl, když se řekne, že je obalen tukem a proto má silné nervy, nebo nic se mu nestane a nebo se neustále směje, a má lehčí život. Vždy jde jen jen o člověka, zda je nebo zůstane uvnitř takový, jaký byl...

Autor: Radoslav Outrata | středa 6.7.2022 18:28 | karma článku: 10,35 | přečteno: 323x
  • Další články autora

Radoslav Outrata

Milagros a nebo Claire Fraser?

Bože, jak já jsem ji nenáviděl. A nejen ji, ale i její sestry. O čom, ne o kom, je řeč? Je to zelené, neustále brečí a měla skelný pohled. Jo jo, Esmeralda a jedna z jejích fanynek, moje maminka a o dovolené se přidala i babička.

10.7.2022 v 21:18 | Karma: 5,13 | Přečteno: 220x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Krásný krátký život psí

Nejsem si jist, zda mě budou těšit tato slova vepsaná na tuto stránku, ale určitě vím, že už je to neúnosné a je možné, že moje já se brzo zhroutí. Slova budou i veselá i smutná, ale hlavně důležitá a určitě si jimi prošli jiní.

10.1.2022 v 21:39 | Karma: 18,52 | Přečteno: 375x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Pohádka o Vodňánkovi

Dobrý večer, ráno, nebo odpoledne milé děti. Skřítek Hajaja si pro vás připravil pohádku o nezbedném kuřátku.

25.2.2021 v 19:42 | Karma: 10,18 | Přečteno: 386x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Slunéčko z východu

"Nevím, nemám ani zdánííííí, počkej s nataženou dlaníííí". Mám ale pocit, že slunéčko sedmitečné je ale skutečně vyhlazováno tím východním.

23.2.2021 v 13:42 | Karma: 7,35 | Přečteno: 203x | Diskuse| Osobní

Radoslav Outrata

Kolega, problem

V prvních dvou dílech Dodávkáře na cestách, jste se mohli dozvědět, jak jsme fungovali na začátku corony. No, to je sice zajímavé, ale nic to neříká o příbězích, které mezi námi vznikají.

20.2.2021 v 19:28 | Karma: 12,29 | Přečteno: 535x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Putin přímo nenařídil zabít Navalného, dospěly k závěru americké tajné služby

27. dubna 2024  16:21

Americké tajné služby dospěly k závěru, že ruský prezident Vladimir Putin pravděpodobně přímo...

Na britského turistu zaútočil v Karibiku žralok. Muže zranil deset metrů od břehu

27. dubna 2024  16:17

Čtyřiašedesátiletý britský turista skončil na jednotce intenzivní péče, když jej u severního...

Kongresmanka z Ukrajiny byla proti pomoci. Zrada, říká její rodné město

27. dubna 2024  15:18

Neochota americké kongresmanky ukrajinského původu Victorie Spartzové hlasovat pro balíček pomoci...

Finský vládní poslanec se opil a vystřelil. Ponese následky, vzkázala šéfka strany

27. dubna 2024  14:23

Finský poslanec z krajně pravicové Strany Finů, která je součástí nynější vlády, se v pátek zapletl...

  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 656x
"Z hlediska globálního aspektu a spektrální mentality,

je zcela nerentabilní nad tímto problémem dále polemizovat"