Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

V autorovi vidím nadšení a skutečně mu přeji, aby mu hóóóódně dlouho vydrželo.

Já mám najeto přes 1,5 milionů kilometrů a dříve mě řízení také bavilo - jenže potom se dostaneš k pár nehodám a uvědomíš si, že jednou nohou jsi v kriminále a druhou v hrobě 8-o

1) policie a zvláště u nás si z řidičů nadělala lovnou zvěř, kdy třeba ve městech více než abychom sledovali silnici, tak hypnotizujeme tachometr a pokud si přečteš, za co všechno ti seberou řidičák tak snad ráno ani nevylézat z postele Rv

2) Já sám měl za 30 let jedinou nehodu, kdy jsem odřel blatník, ale byl jsem u pár smrťáků a není o co stát Rv

Dnes jezdím tak 10 tis za rok a jsou chvíle, kdy mě to i baví 8-o

1 0
možnosti
PK

Nádhera, že máte čas při své práci krásy a zajímavosti a především pestrost okolí,,,,R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 656x
"Z hlediska globálního aspektu a spektrální mentality,

je zcela nerentabilní nad tímto problémem dále polemizovat"