Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chlape, díky za náhled do duše!R^ Jsem ročník 1939 a furt si nakecávám, že jsem ještě poberťáckej kluk, to mi nikdo nevezme. V letech do padesátky jsem měl kolem sedmdesáti, ale začala doba stoupání kvůli absenci závodních sportů. Momentálně jsem si už deset let zvykl na váhu kolem 85. Legrační jen je, že mám jen 170 cm. Hezké a pohodové dny přeje, jeden z nejstarších blogerů tady!!:-)

1 0
možnosti
PK

No, jeden z MZ zákonu praví, že človíček by měl hodně jíst a spát aby se tomu tloustnutí lépe bránil, ale když čtu vaše výsledky ..jste pašák:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 656x
"Z hlediska globálního aspektu a spektrální mentality,

je zcela nerentabilní nad tímto problémem dále polemizovat"